marți, 9 iunie 2009

Taverna viselor...

Cine poate spune ca nu are vise, fie seara, fie ca le viseaza cu ochii deschisi ... ca si in cazul meu de altfel.

Vorbesc de multe vise esuate, obsedata de un gand: cand ma privesc in oglinda si ma imaginez razand si am impresia ca nimeni nu ma crede, dar am speranta ca Cel de sus vede.

Visul care ma obsedeaza cel mai rau este acela de a putea sa aduc inapoi persoana pe care am iubit-o cel mai mult, pentru care eram in stare sa renunt la tot ... doar pentru a avea certitudinea ca dimineata ma trezeste trecandu-si degetele prin parul meu.

Am petrecut multe clipe frumoase! Am stiut sa fim si copii, am stiut sa fim si maturi. Ce pot spune este faptul ca alaturi de el am invatat sa iubesc, am invatat sa apreciez persoana de langa mine, am invatat sa respect si sa nu spulber visele celui de langa mine.

Totul a inceput la o filmare unde am fost si eu datorita insistentelor prietenei mele Andreea. Aveam impresia ca dupa prima saptamana parca il stiam de-o viata. Pot spune ca a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea ... am fost fericita, chiar foarte fericita. Cand eram langa el uitam de tot.

Am fost impreuna peste tot: la mare (asta era la inceput, dar m-a apropiat mult de el), am fost la munte de ziua mea :)) chiar mi-a placut ne-am distrat ... eram amandoi inghetati cu pantalonii bocna pe noi. La tara la el am fost de Paste, mi-a placut (tin minte ca bagase bunica-sa in soba :)) cand am intrat acolo SAUNA :)) nu rezistai acolo juma de ora) ... clipe de neuitat!

Revenind la vise, cam asta e singurul meu vis care vreau sa devina realitate ... sa nu mai visez cu ochii deschisi si sa pot fi din nou happy, sa stiu sa zambesc ... sa uit sa plang! E singurul meu vis nebun :x Vreau sa ies din stadiul asta de visare :(

Totul e sa am incredere va voi reusi ... speranta moare ultima. Orice e posibil si daca vrei ceva cu adevarat ... e totul sau nimic. Am incredere ca voi reusi sa-mi indeplinesc visul si de ce nu sa parasesc taverna viselor :(
Stii oare cat te iubesc si cat imi e de dor sa te privesc ... dar esti mult prea departe :( Ady ... TE IUBESC!

Un comentariu:

  1. Waw, ce pot sa zic? bafta si sper ca suferinta ta sa treaca cat ai repede, cu sau fara Ady. Chiar acum cateva ore discutam cu cineva pe blogul ei pe tema asta si recomand sa arunci si tu un ochi. Cine stie, sper sa te ajute sa-ti formezi o impresie ceva mai obiectiva in legatura cu situatia in care te aflii acum … http://paradis-in-destramare.blogspot.com/2010/01/te-iubeam-fraiere.html

    RăspundețiȘtergere