miercuri, 3 iunie 2009

A fost odata

Stateam si am zis sa mai arunc o privire peste albumele mele foto. Ce frumos era, o viatza fara griji, nu stiam ce este acela "stres", stiam sa ne distram ... era frumos :(
Unde sunt copii din ziua de azi? Ies afara, ma plimb sau ma uit pe geam. De ce nu vad niciun copil pe strada jucandu-se cum o faceam noi. Unde este sotronul desenat pe asfalt? Unde sunt toate bucuriile copilariei?
Cand eram mica asteptam cu nerabdare sa ies afara :x cu nebunii din bloc :)) bascutza, chinez, monique, ana si multi altii. Ne jucam frunza in spatele blocului, peretica, tarile ... dar acum visul unui copil nu mai este o bicicleta, o minge sau o pereche de role ... toti stau in fatza calculatoarelor jucandu-se non-stop, visul fiind sa ajuga cel mai bun la counter, diablo sau stiu eu ce alte jocuri.
Tin minte ca ii aduceam lu mama acasa toate pisicile si catelusii pe care ii gaseam afara, imi era mila de ei si ii aduceam acasa sa le dau de mancare :)) iubesc animalele! Acum vad copiii chinuind pisicutzele sau catelusii. De ce? Unde sunt toti copiii aceia cu pofta de viata?
Ce mai stateam si gauream dopurile sticlelor :)) le umpleam cu apa si ieseam in fata blocului sa ne udam :)) era frumos ... dar toate astea sunt acum povesti ce incep cu a fost odata...
Copiii din ziua de azi sunt mult mai tristi si nu stiu sa pretuiasca acesti ani ai vietii lipsite de griji.

2 comentarii:

  1. Repede..te-ai luat dupa mine...
    esti trista:)):))
    nu-ti mai dau voie sa intrii pe blogul meu ca-mi furi ideile :)):))

    >:D<

    v de la miruna

    RăspundețiȘtergere
  2. Da ma, sau unde-s eugeniile alea pe care le mancam cu atata pofta... sau bomboanele alea CIP pe care le mancam din punga cu limba... sau sau... guma turbo cu actipild cu masini! Sau prastiile facute din balon (alea din tuburi de pastile, de aruncam cu corcoduse) :)) e da...

    Si eu am scris despre "ideea" asta numai ca, inaintea lu' Miruna :-" So? Nu conteaza a cui e ideea, conteaza felul in care o dezvolta.

    :D

    RăspundețiȘtergere