marți, 2 iunie 2009

ratacita printre ganduri ...


Mda ... ideea lu Miruna sa-mi fac si eu blog :)) am zis sa imi fac, ce am de pierdut :">


Am citit ceva pe blogul ei ... si mi-am dat seama ca are dreptate ... si inca cum :( . Doar ce m-am despartit de "my love" de 2 saptamani ... normal k in mintea si sufletul meu :-? DEZASTRU e putin spus ... mai degraba razboi :( normal toata lumea stie cum e sa te desparti dupa mult timp de acea persoana ... si incepi sa iti pui intrebari ... de ce mi se intampla mie? cu ce am gresit eu sa sufar atata ... te duci la biserica sa te rogi sa te ajute Cel de sus ... ai face orice pentru el ... dar gandeste'te si invers ... EL FACE ACELASI LUCRU PENTRU A TE INTOARCE LA EL? Evident NU!


Si cu toate acestea stai si plangi ... si tot plangi ... stai cu telefonul in mana ... poate suna, daca n-am semnal si el incearca sa ma sune ... oare se gandeste la mine? Ii este greu fara mine?


Din moment ce nu te cauta :)) degeaba te chinui sa il aduci inapoi ... gandeste-te si tu ... dak i-ar pasa, s-ar intoarce, ar da un telefon, un mesaj macar sa te intrebe ce faci ... a facut ceva din astea?


Noi k proastele aratam prea multa afectiune ... suntem proaste ... cu asta ne au la mana ... "lasa mah k ma impac oricand cu ea", "nu se desparte mah asta de mine, ma iubeste prea mult" ... pana knd surpriza ... vine si ziua aia ... cata bataie de joc sa induram? Ce suntem noi? ... avem un suflet, o inima ... nu suntem papusi sau carpe de sters pe jos!


Toata lumea iti zice ... fata esti proasta, lasa'l k nu e singurul baiat, nu vezi k isi bate joc de tine? Dar tu ... nuuuuu ... nu are cum, el ma iubeste, el zice la nervi, aja e el si tot il cauti si stai dupa el, pentu ce? Normal sa-ti faci rau k alta solutie nu vad ... devine obsesie la un moment dat ... incepi si iti juri "nu mai iubesc pe nimeni" ... k si in cazul meu.


Urasc o lume intreaga din cauza lui ... orice baiat care trece pe langa mine "moooaaaa are hanorac k al lui", "mama ce seamana ala cu Ady" ... gata ... acum e singur, el a vrut asa ... mai sunt si altii, a fost o vreme knd eram doar a lui, dar am invatat k dupa un altul ... tot un altul apare ... nomal tot aceleasi replici ... acelasi "te iubesc" 8- acum stau si ma gandesc ... normal tot la el ...


La cate am renuntat si degeaba ... mama si cum stateam si plangeam ieri, credeam k mor ... acum ma simt mai bine datorita prietenilor mei :D VA MULTUMESC!


Se pierde dragostea ... nu mai vreau sa stiu nimic legat de el :-s cum zicea si profa de mate "unde e mah alinutza aia puternica pe care o stiam eu ... daca simte ceva pentru tine se intoarce, daca nu pa si la gara ... daca il tot suni el mai rau face pe cocosul si tot tu plangi" m-au intarit vorbele astea :"> ...


Sper sa nu mai regret si alta data grseala asta ... sa iert tradarile nu se mai poate ... vreau sa uit aja ca rup pozele ...


... a fost doar o parte din dragostea mea :( ... dar tot il iubesc!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, tu te-ai luat dupa Miruna si Miruna dupa mine! :)) AM citit si eu ce ai scris si stiu exact ce simti. De ce nu suna? Eh, tipic pentru baieti, asteapta sa suni tu. Fel si fel de... "jocuri si joculete" pe care baietii le au.

    A, ca idee :D folosesti prea mult "..." Spor, si imaginatie.

    RăspundețiȘtergere